5 روش بهبود سئو سایت شما با ابزار جت سئو
نوشته شده توسط : عباسی


طی فرآیند seo، تارنما و محتوای آن برای اکران داده شدن در نتیجه ها جستجوی آنلاین مهیا می گردد. در نحوه‌های بازاریابی معمول، یافت کردن مشتری سئو سایت  به استراتژی بهینه سازی وب سایت متعلق میباشد؛ به عبارت دیگر درین نحوه‌ها استفاده کننده بایستی سرویس ها شما‌را در اطراف آنلاینی مثل گوگل کاوش نماید تا تارنما شمارا در فهرست حاصل مشاهده نماید.
ولی این فعالیت هم اشتباهات خاص خویش را داراست؛ از جمله تعقیب کردن مقررات گوگل حتی برای مجرب‌ترین بازاریاب‌ها کاوش عمل دشواری میباشد. از سوی دیگر پژوهش ها نیز نشان داده‌اند که 90 درصد از استراتژی seo یک وبسایت می بایست بر روش جايگاه دریافت کردن در گوگل متمرکز خواهد شد تا نتیجه ها خیر به توشه آورد.

 

در‌این نوشته ی علمی 5 آیتم از مهم ترین نکات برای بهبود seo وب سایت در کمتر از یک وبسایت به شما معرفی گردد:

بهبود تگ تیتر
در شرایطی‌که بگوییم کلیدواژه‌ها نقش مهمی در هر سبک استراتژی بهینه سازی و به خصوص در تگ‌های تیتر ایفا می‌نمایند، چیز تعجب آور یا این که نو‌ای نگفته‌ایم. تگ‌های تیتر به عبارتی نصیب از کاغذ میباشد که در شیت نتیجه ها کاوش به طور تیتر آبی چشم و استفاده کننده در شکل عشق و علاقه با کلیک روی آن به برگه مربوطه هدایت می‌گردد.
در واقع استفاده کننده با مشاهده تگ تیتر میتواند متوجه خواهد شد که آیا محتوای باطن یک ورقه جواب قابل قبولی برای آنچه کاوش نموده است را در خویش مکان داده میباشد یا این که نه. از همین رو باصرفه‌سازی این نصیب از شیت برای دریافت کردن کلیک بسیار دارای اهمیت میباشد.
گوگل معمولاً تحت عنوان‌های طولانی یا این که عناوینی که با کلیدواژه مالامال گردیده باشند جايگاه خیر نمی‌دهد. با اعتنا به اینکه قانون ها گوگل دائماً در اکنون تغییرند، چنانچه قرار میباشد کاسه یک ساعت سایتتان را بهینه سازی نمائید چرا از این طرز فایده نبرید؟! برای سئوی تگ تیتر خویش می توانید از فرمول تحت استعمال نمائید:
تگ تیتر = [کلیدواژه اساسی] + توضیحات اضافه | [اسم مارک]

به صفحه ها داخلی و دارای ربط پیوند دهید
پیوند سازی داخلی از اهمیت بالایی برای بهبود بهینه سازی وبسایت شما داراست. برای اینکه یوزرها را در وبسایت خویش نگه دارید بایستی از هر برگه به صفحه های دیگری که محتوایی دارای ربط دارا هستند پیوند دهید. با این عمل احتمال دارااست که مخاطب برای کسب داده ها بیشتر به جای این که به سراغ تارنما‌های دیگر برود بر روی لینک و پیوند داخلی وب سایت خویش شما کلیک نماید. همینطور روبات‌های گوگل با به کار گیری از لینک و پیوند‌های داخلی بهتر میتوانند در تارنما شما خزش نمایند.
به‌این وسیله علاوه بر اینکه مقطع ماندگاری مخاطب را در وب سایت خویش ارتقاء داده‌اید، زیرا استفاده کننده در سایتتان از کاغذ‌ای به ورقه دیگر هدایت میگردد گوگل قادر است به رابطه صفحه های وب سایت با هم پی‌برده و مجموع پست‌های با تیتر شبیه در سایتتان را پوشش دهد.

برای وبسایت خویش محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید
با اینکه seo و بازاریابی محتوا دو نحوه منقطع می باشند ولی شباهت‌هایی دارا هستند که درپی توضیح داده شده‌است:
فرض نمایید یک محتوای خبری در کمتر از یک ساعت ساخت کرده‌اید و از آن برای جذب ترافیک از منابع دیگر به وب سایت خویش استعمال می کنید. این عمل را می توانید با اشتراک‌گذاری محتوا در کانال‌های اجتماعی انجام دهید یا این که آن را در تارنما‌های دارای اعتبار و معروف دیگر منتشر نمائید تا بک لینک و پیوند هم بگیرید. در هر دو وضعیت شما با ساخت و ساز محتوا به بهینه سازی وب سایت خویش نیز امداد کرده‌اید.
در حالتی‌که نمی‌دانید درخصوص چه موضوعی محتوا ساخت نمایید، به موضوعاتی بپردازید که سودی برای مخاطبانتان داشته باشد؛ برای مثالً نهایی خبرها پیرامون صنعت خودتان یا این که یک تجربه فردی که روی کسب و کارتان اثر دارااست یا این که نقدی بر یک کتاب در حوزه عمل خودتان. این موضوعات خیر فقط برای خوا‌نندگان مفیدند بلکه سبب می گردد گشوده هم برای مطالعه چنین مطالبی به وبسایت شما برگردند. به علاوه موتورهای کاوش نیز میتوانند به رابطه در بین کلیدواژه‌های به فعالیت رفته در محتوا و کسب و کارتان پی ببرند.

یک پلاگین کش روی سایتتان نصب فرمایید
هیچ چیز بیشتر از سرعت زیر وب سایت سبب خروج سریع یوزرها از وبسایت نخواهد شد. مطالعات نشان میدهند که درصورتی که بار گذاری شدن کاغذ‌ای بیشتر از 3 ثانیه ارتفاع بکشد، 53 درصد از یوزرها گوشی در به عبارتی ثانیه سوم از آن بیرون خواهند شد. بدین ترتیب کل صفحه های سایتتان بایستی فورا بعداز کلیک بار گذاری شوند، در غیر این شکل روی تجربه کاربری، همت seo و در غایت روی فروشتان اثر خواهد گذاشت.
یکی طریق‌های بی آلایش و مؤثر برای بهبود بهینه سازی وبسایت استعمال از افزونه کش میباشد. افزونه های کش اطلاعاتی را که تا قبل از اینً کامپیوتر به آن ها دست پیدا کرده ذخیره می‌نمایند. بدین ترتیب بازدیدکنندگان فارغ از اینکه تا قبل از اینً صفحه ها سایتتان را دانلود کرده باشند میتوانند هر بازه به آن دسترسی داشته باشند.
افزونه های کش متعددی در بازار موجودند به همین برهان پیش از تعیین می بایست راجع به آن ها تحقیق فرمائید و پلاگین‌ای را تعیین نمایید که برای وب سایت شما مطلوب باشد.

پیوند‌های وخیم را پیدا کرده و آنان‌را تعمیر فرمایید
زمانی تعداد لینک و پیوند‌های داخلی وخیم سایتتان زیاد گردد دیگر موتورهای کاوش نمی‌توانند وبسایت را به صحت ایندکس نمایند و این یعنی شما زمان‌های خویش را برای جذب بازدیدکننده از دست خواهید بخشید.
خوشبختانه ابزارهای متعددی برای جستن لینک و پیوند‌های حاد و رفع اختلال وجود دارااست؛ مانند گوگل آنالتیکس و پلاگین‌های Xenu و Broken Link Checker در وردپرس.
پس از اینکه پیوند‌های وخیم را تعمیر کردند، صفحه های سایتتان نباید خطای 404 نشان دهند و در فیض تجربه کاربری بهبود و در پی آن جايگاه سایتتان ارتقا پیدا خواهد کرد.

عده بندی
با اینکه رفع هرمورد از این اشتباهات وقت چندانی از شما نخواهد گرفت، ولی تأثیر متعددی در جايگاه سایتتان خواهد گذاشت. ولی مورد اینجاست که چنانچه تعداد صفحه های سایتتان خیلی زیاد باشد تغییر و تحول تیتر صفحه ها خلل خواهد بود.
ایجاد محتوا نیز سوای داشتن تخصص و تجربه کافی می تواند کاری اختلال و برهه زمانی‌بر محسوب خواهد شد. این‌ها جداگانه از ریزه‌کاری‌هایی میباشد که می بایست در انجام هر یک از این ترفندها رعایت خواهد شد. ضمن اینکه گهگاه ممکن میباشد این خطاها از نگاه ما نهفته بمانند.
ولی میتوانید به یاری جت seo، ابزار اهل ایران و کارکشته ارزیابی تارنما، گزارش جامعی از حالت وبسایت اخذ کرده و اشتباهات مو جود را برطرف نمایید. جت seo علاوه بر آیتم‌های مطرح گردیده درین مقاله، مورد ها بسیار زیاد دیگری را به یاری خزنده‌های خویش گزینه آنالیز قرار میدهد تا بتوانید گزارش دقیقی از حالت وب سایت خویش داشته باشید. برای به کارگیری از این ابزار اهل ایران و فن‌ای صرفا کافیست عضو آن گردید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: